prenos energie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 13 22:31:48 CEST 2011

> Potom boli problemy o uroven vyssie - kedze sme lovili signal zo sumu

Aha, este som si spomenul na jednu kuriozitu: ked bol v blizkosti "zakladne" umiestneny CRT xVGA monitor v urcitej polohe, tak pri niektorom rezime (myslim ze textovom, takze to bolo len obcas, vdaka comu to nebolo jednoduche zistit) ta komunikacia s tagom vobec nesla. Zistili sme, ze v tom rezime bola horizontalna frekvencia presne tretina z tych 125kHz... no a samozrejme CRT ma cievky ako svina a tecu v nich pomerne vyznamne prudy nie prave harmonickych priebehov...

Tak toto Vam uz dneska nehrozi ;-)

wek