OT: Elektrocentrala - prosim doporucte

Středa Duben 13 18:37:10 CEST 2011

Kupovat stavebni rozvadec novy je kravina, zajdete do savebniho
bazaru, pri trose stesti jej sezenete za 1000-1500Kc, pripadne ho
kupte na inzerat.
Pokud jde o revizi, dela se to takto, ostemplujete mi papir na
stavebni rozvadec za 500 a ja si od vas pak necham udelat revizi na
cely barak, kdyz nechcete vase smula revizaku je vice nez prace :-)

Martin