OT prosim doporucte USB disk

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Duben 13 18:26:46 CEST 2011

Zdravim,
  ano, standardni NTFS filesystem v Linuxu umi bezne pouze cist, zapisovat lze
pouze do jiz existujiciho souboru beze zmeny jeho delky ci jinych atributu
(neumi menit metadata souboru). Jedina moznost je tedy vytvorit dostatecne
velky soubor a ten pak v Linuxu prepisovat. Existuji i nejaka alternativni
reseni tretich stran (tj. ktera nejsou ve standardnim jadre), ale nikdy
jsem nic takoveho nedelal, nebot v mem okoli se zadne NTFS nevyskytuje a
tedy jsem nebyl nucen se touto otazkou zabyvat.
  Zdravi Pavel.