OT: Elektrocentrala - prosim doporucte

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Středa Duben 13 18:24:17 CEST 2011

Zdravim
shanime na stavbu RD elektrocentralu, idealne 3.5kW/400V pripadne jen 230V.
Na aukru jsem nasel model TG3600 ktera ma pouze 2.7kW a je problem ten,
ze trifazova dava na 230V vetvi jen 0,9kW. Jednofazova na 230V vetvi
2.7kW. Zatim nevim zda budu 3faze potrebovat. Muzete prosim doporucit
nejakou v cene do 5 000?
Puvodne jsem uvazoval o stavebnim rozvadeci, ale ten se take prodava
kolem 5000 plus revize tak 1500, platba CEZu. Radeji bych pouzil
generator a preckal tak do doby nez bude hotova nova finalni pripojka do
pilire.
Diky
KM