OT prosim doporucte USB disk

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Duben 13 17:40:49 CEST 2011

Mam WL-700gE, mam přes USB WD MyBook, na něm standardně NTFS, z disku lze
číst, ale zapisovat ne. Pry na to nemám práva. Zkoušel jsem možné i nemožné
a nic. Jak jste to měl u Vás? Předpokládám, že to šlo. Bylo někde něco spešl
nastaveno? Jde sice o jiný typ, ale jsou si hodně podobné, prý pouze
interním HDD.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, April 13, 2011 3:33 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT prosim doporucte USB disk

> Zrejme som znova zavadil o nieco co nepotrebuju manazeroidne a
> sekretaroidne typy a ani to nepredava bielu a ciernu techniku, takze
> mam smolu :-(((

Ale no tak, nekoukejte na to tak cerne ;-) Ja Vas samozrejme velmi dobre
chapu (vcetne pojmenovani onech osob), ale uvedomte si, ze tady se -
abych se vyjadril globalizacnim newspeakem - pohybujete v segmentu SOHO,
lepe receno jeste kousek pod nim.

Cili opravdu nemuzete chtit nic hotoveho a 100% funkcniho za par korun.
Proste masova vyroba pro stado a s tim souvisejici odladeni funkcnosti
vysledku bezi jinym smerem. Naopak je tu prostor pro bastleni a
zkouseni, neni to ale nic deprimujiciho, ani nefunkcniho.

Za trochu penez a s vynalozenim minimalni namahy muzete ziskat sestavu
(router + HDD), ktera Vam poskytne v podstate moznosti souboroveho
serveru + ev. FTP (pokud ho budete chtit). Jedine riziko je spojene s
ev. neusinanim toho HDD, ale to lze obejit nebo vyresit, jak uz jsem psal.

Ja jsem spojeni Asus WL500GP + WD MyBook vyuzival jako souborovy server
cela leta (z Windows i Linuxu na pracovni stanici) a pristup byl dokonce
pres WiFi (ten router s HDD byl v jine budove). Sprava vseho (pokud byla
nutna) pres webove rozhrani. Spokojenost, vsechno fungovalo tak, ze jsem
o tom nevedel - samozrejme s respektovanim moznosti toho zarizeni (treba
omezena rychlost prenosu nebo dlouha odezva pri uspanem HDD - nez se
roztocil).

Nutit Vas ale nebudu ;-)

---
Jirka