Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Duben 13 16:22:08 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 13.4.2011 od Petr Tomasek:

> Daji se veci jeste posilat jako "used things" (s tim, ze k tomu
> clovek pribali smradlave triko), nebo vam i to dnes procli?

Triko neposílej, to je průser. Onehdá jsem si nechal do zásilky se
zbožím z USA přidat dvě reklamní trika, která byla zdarma jako ukázka
přímého potisku na tričko. Na celnici mi to stopli, že chtějí doklady
o původu triček a že nejsou na faktuře. Dva dny jsem se s nimi
dohadoval a nakonec jsem svou celní agenturu pomocí plné moci požádal,
ať trička znehodnotí, jinak mi ten balík nechtěli propustit...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601