OT prosim doporucte USB disk

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 13 15:02:29 CEST 2011

>Tady http://wl500g.info/archive/index.php/t-1994.html mate pojednani [...]

No, dakujem, precital som si (aj ostatne a aj som samostatne poguglil), a som z toho smutny. Podla vsetkeho je to jeden ciry chaos - nieco vedia disky, nieco vedia tie USB ramceky, nieco vie linuxoidny firmware routera, nikde ani naznak konepcie, nikde ziadne premyslene definitivne riesenie... :-(

Zrejme som znova zavadil o nieco co nepotrebuju manazeroidne a sekretaroidne typy a ani to nepredava bielu a ciernu techniku, takze mam smolu :-(((

Nie, nemam chut tymto stravit viac casu nez co som uz stravil.

> No ja mam u satelitniho prijimace 2.5HDD pripojeny a roztoceny furt pres
> USB redukci a vlastni adapter, moc to nezere a chodi bez problemu.
> Bohate vyuzivam jako FTP server, [...]

No praveze ja to budem vyuzivat chudobne :-) takze ostava ta rucna metoda. No nic, aj poucenie z krizoveho vyvoja je nieco ;-)

Este raz vsetkym dakujem za namety a diskusiu.

wek