DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Duben 13 13:17:15 CEST 2011

ANo
Balik se zdrzel na celnici cca 2 dny
Byl to dvd car player za 99USD, preprava 125 USD - high priority a musel
jsem dokladat  veci jako faktura, EORI apod...
DPH se plati, CLO jsem nemel.
Priste to pujde jako lcd display za 22 USD ;-)

LK