Kabely pro velke proudy Re: Spinany zdroj

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 13 11:46:11 CEST 2011

 13.4.2011, 11:40:56

Nejhrubsi odhad pro klasicke elektroinstalace je 6A mm2.
Vzhledem k vyrabenym prurezum tedy ve vasem pripade 10mm2
To je k sehnani v kazdem trochu lepsim elektru. A pokud trvate na
ohebnosti, pak je vhodny kabel na svarecku, bezne od 10 mm2 vyse.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz