Kabely pro velke proudy Re: Spinany zdroj

Středa Duben 13 11:29:40 CEST 2011

Ja take ne, ono je to celkem logicke je to pro modelarinu a tam nelze
predpokladat, ze by nekdo potreboval AWG 4, tedy 21mm2, pokud mu
nestaci 8, natahne dve ci vice
Uprimne sam bych se asi bal tahat takove  proudy v necem co ma izolaci
jako tyto modelarske kabliky. Kdyz jsme byl maly tak mi na baterii 1m
vysokych louhovych clanku upadla lesenarska trubka
a proste se roztavila.
Dalsi vec je cena , CYKY 4x16mm2 poridite za 160Kc/m, ma dvojtou
izolaci, odpovida priblizne AWG5 , pravda neni ohebny, ale je otazka
jak dalece to je nutne.
Pokud by se trvalo na ohebnosti tak neco jako
http://products.lappgroup.com/index.php?id=725385&rel=32358bda
bohuzel cena je jiz kolem 120kč /m a nejde o bezny skladovy sortiment,
cili je otazka jaka bude sotupnost mene nez 100m.

martin