OT prosim doporucte USB disk

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 12 16:35:39 CEST 2011

> Ano toto je tiez nejaky ASUS WL5xx, ale s origo firmwarom. Chodi bez
> problemov vo vsetkych inych ohladoch, tak nemam chut do neho rypat. V
> origo firmware som nenasiel ani zmienku o power managemente ci ako by
> sa to malo volat.

Tak to bych se byt Vami podival na presny typ a dale na
http://oleg.wl500g.info resp. http://wl500g.info . Jakkoliv Rusy
nemusim, tak tohle patri k tomu lepsimu od nich... Tedy samozrejme pokud
ten fw nema backdoor smerujici treba do KGB (pardon, FSB) ;-)

Krome toho existuje moznost tam dat http://openwrt.org - neznam
konkretne, ale predpokladam, ze s tim bude mnohem vic prace nez s Oleg
firmware. Olega totiz v routeru jen preflashnete a filosoficky (GUI v
prohlizeci) jde o velmi podobnou zalezitost, jako je puvodni fw, jen ma
vic moznosti (a odstranene chyby).

Jinak mi nerikejte, ze coby notoricky bastlir (i kdyz treba spis
softwarovy) si nechcete trochu pohrat. Je to fakt jednoduche (i pro me
coby softwaroveho nedouka) a musite to zvladnout levou zadni. Krome toho
je v prislusnych forech (a jinde) spousta informaci....

---
Jirka