Spinany zdroj

Úterý Duben 12 14:22:46 CEST 2011

Myslim že i v PC zdrojích jsou ty chladiče spojené s GND/PE/skříní,
takže je jedno kolik voltů je na které součástce - průraz hrozí v
první řadě na to PE. Resp. určitě (aspoň co jsem viděl) to tak je v
případě chladiče tranzistorů na primáru, na sekundáru může být některá
noha něktrých diod spojená s tím hliníkem. Na 12V větvi jsem to viděl,
to byly dvě samostatné válcové diody připájené na kus tvarovaného
plechu, který tvořil jejich středovou nohu.

A k použítí plechové krabice zdroje jako chladiče - to se dělá mj. i
kvůli úspoře místa.

P.K.