Vytvorenie dokumentu s obrazkami v C++ builder [STOP - vyriesene]

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 12 13:14:53 CEST 2011

 12.4.2011, 13:12:18

V BCB jsem nikdy nic netvoril, ale soucasti Delphi byl i program pro
vytvareni souboru napovedy chm. Ale uznavam, neni to komponenta ani
knihovna, tak to asi nevyhovuje vasim pozadavkum.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz