Vytvorenie dokumentu s obrazkami v C++ builder

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 12 11:08:06 CEST 2011

 12.4.2011, 11:03:29

Misto html, jde pouzit mht, coz je vlastne html v jednom souboru.
Sam to dost pouzivam k ukladani webovych stranek, preci jen to nedela
v adresarich takovej bordel jako html.
Urcite to podporuji IE a Opera, jestli i jine prohlizece, to netusim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz