Vytvorenie dokumentu s obrazkami v C++ builder

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Duben 12 07:28:43 CEST 2011

Daji se najit open source a free knihovny/zdrojaky, ktere umozni primo
vytvaret pdf, nedavno jsem neco co jsem namatkou nasel pouzil a je to
docela OK, tusim, ze se jedna o toto
http://hpux.connect.org.uk/hppd/hpux/Shells/ClibPDF-2.02/
Pak je mozne vyuzit interface treba k OpenOffice a vytvorit treba doc
(ja to pouzivam pro xls a jde to skvele)
U html bude problem s vice soubory (odkazovane obrazky), ale jinak je to
bez dalsi podpory asi nejjednodussi.