OT Excel

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Duben 11 21:19:42 CEST 2011

Děkuji návrh řešení. Já jsem to vyřešil pomocí formátování buněk. Excel
pro své účely formát označí správně, ale s obsahem formátovaných buněk
už mnohdy neumí pracovat. Osobně si myslím, že to je Bug, který prostě
nikdo neřeší a nebo možná ani nechce řešit. Excel interně pracuje s
formátem Unicode, proto načíst explicitně definovaný soubor s přesně
určeným kódováním nemůže být problém. Ale to je jejich věc.
S pozdravem,
		Miloš Dašek