cim spinat impulz 2,5KV 400A

Pondělí Duben 11 15:13:28 CEST 2011

Předsudky nemám :-) nejedná se o kancelářské zařízení a vlastně ani
pořádně nevím, od čeho to odešlo. Jedná se o tohle
http://vaelektronik.cz/epd160r.html
Zařízení propojuje tramvajovou kolej a potrubí v zemi, potrubí se
elektrochemicky chrání proti korozi. Přepětí se tam dá očekávat buď
indukované od bouřek, nebo od nějakých zkratů trakčního vedení. Na
přepětí od bouřek (krátký impulz s vysokým napětím a proudem) by měla
fungovat klasická přepěťovka, při zkratu troleje se očekává napětí
podstatně nižší, ale i pár vteřin. K tomu slouží zkratovací obvod,
MOSFETy snesou krátkodobě obrovský proud. Co se tam stalo opravdu,
netuším. Chci prověřit co půjde. Zase ale když z 20 zařízení za 2 roky
odešlo jen jedno, asi se to dá považovat za úspěch. Co mě znepokojuje,
že to jedno odešlo už dvakrát.
Anděl