pamet

Pondělí Duben 11 12:45:26 CEST 2011

U flash to je tak, ze je mozny zapis pouze jednoho stavu a druheho
stavu lze dosahnout pouze snazanim celeho bloku. Hradla tranzistoru se
opotrebovavaji pri mazani (jsou zatezovana relativne vysokym napetim)
jinak receno tech 10.000 je pocet mazani bloku, pricemz k smazani
celeho bloku musi doji pokud do libovolneho bitu daneho bloku
potrebujeme dostat hodnotu, kterou do nej lze dostat jen a pouze
operaci smazani.

Martin