Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Duben 11 11:39:13 CEST 2011

Právě že můj návrh neznamená dělat vše znovu. Vyměnil by se jen DDS modul (je na konektorech) a zesilovač s atenuátory (je na SMA konektorech). A dále by se nahrál nový SW do procesoru. Vše ostatní zůstává. Já chápu Váš návrh - je to sympatická koncepce. Ale znamená to udělat vše znovu což je řádově více práce.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Monday, April 11, 2011 11:28 AM
To: HW-news
Subject: Re: Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Ale to co navrhujete stejne znamena to cele udelat znova. Ja nenavrhuju
aby to varilo i kafe.

Snazim se naopak to vymyslet tak, aby jednak prace sla rozlozit na vice
jednodussich kroku a druhak aby uz jednotlive moduly mohly pracovat
samostatne a nezavisle.

je jiste velky rozdil psal komplexni SW, ktery obsluhuje od tlacitek az
po samotny DDS cip nez napsat do MCU jen obsluhu vlastniho DDS cipu a
prijem prikazu z rozhrani - navic jakmilo to mate tak uz mate neco
funkcniho - pouzitelneho - tak jak byla DDS udelana tak dokud jste nemel
osazene prakticky vsechno tak nic nebehalo

navic to velmi vychazi vstric i tomu vasemu pozadavku na ruzne cipy DDS
- preci pokud po sbernici z ovladani prijde prikaz FREKV 27000000 tak uz
je sumak zda tam bude AD9910 nebo za 5 let uplne jiny cip, ktery bude
chodit treba do 1GHz - bez zmeny ovladaciho SW jen vymenite modul DDS za
neco jineho

Radek Vicek