TOTAL OT: Vzdělání a budoucnost

Pondělí Duben 11 10:53:24 CEST 2011

Jistě máte pravdu. Ale když jsem viděl jak studoval můj syn (ve druháku
pochopil že elektrikou se nikdy živit nechce), nemyslím že by ho zrovna
k tomuto škola vedla. Naštěsní tam studoval věci, ke kterým má vztah, i
když to až tak s elektrikou nesouvisí. Komprese zvuku a obrazu a ta
matika okolo toho, obdivoval jsem že ho to baví. To za nás nebylo :-(
Anděl