Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 11 09:07:27 CEST 2011

>Napadlo me zda by se ta modularita nedala nejak posunout a neoddelit
>uplne ridici a vykonnou cast.

Myslis galvanicky?

No, rozmyslal som aj nad takou moznostou, ale je tam tak zo tucet signalov, a ak by sa mal robit modul s AD9910, tak tam je dalsi poldruha tucet naviac. To bud znamena sialene mnozstvo optoclenov apod., alebo nejaky serializator/deserializator. Nie zeby sa to nedalo zbastlit hoci aj zo 74xx za pat patdesiat, ale je to rozhodne komplikacia naviac.

A este by sa musel zmenit aj zdroj.

>Pak by treba bylo mozne pouzit na rizeni treba hotovy modul FriendlyARM,
>ktery ma jiz vyreseny komplet rozhrani, jake si kdo vzpomene. A
>galvanicky by se oddelyla ridici cast od samotneho generatoru.
>
>Ty moduly jsou hodne levne a snadno dostupne.

To sice znie lakavo, ale v skutocnosti to riesi len zlomok problemu. V konecnom dosledku musis riesit ten serdes (co znova znamena nejaky plosak, suciastky, osadzovanie), napajanie, mechanicke upevnenie, software.  A to, ze tam je trebars hardware na touchscreen znamena v konecnom dosledku to, ze treba znova len programovat a programovat... ;-)

wek