Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 11 08:28:06 CEST 2011

Napadlo me zda by se ta modularita nedala nejak posunout a neoddelit
uplne ridici a vykonnou cast.

Pak by treba bylo mozne pouzit na rizeni treba hotovy modul FriendlyARM,
ktery ma jiz vyreseny komplet rozhrani, jake si kdo vzpomene. A
galvanicky by se oddelyla ridici cast od samotneho generatoru.

Ty moduly jsou hodne levne a snadno dostupne.

Radek Vicek