OT: Supravodive vakuum :-)

Neděle Duben 10 23:34:28 CEST 2011

To je jeste prd, kdyz magnetické pole dosáhne intenzity 6.6^34 T,
zhrouti se Heisenberguv princip neurcitosti a z vakua povstane novy
vesmir. :-)

Nicmene ono je to stejne putna, jelikoz asi nejsilnejsi magneticke
pole ve vesmiru vznika pri srazce dvou  neutronovych hvezt a i tato
pole, ktere si maximum udrzi v radu 1-2 ms je porad o rad mensi nez
10^16T

Pokud jde o opticke vlastnosti tak existuji teorie podle kterych prave
takto silna magneticka pole jsou pricinou velmi karatkych zablesku
gama zareni pozovovanych ve vesmiru. Pokud by tomu tak bylo tak tak
vakuum v tako silnem mg poli zari :-)

Martin