cim spinat impulz 2,5KV 400A

Neděle Duben 10 21:40:19 CEST 2011

Změna parametrů mě až tak netrápí, neočekávám že to budu používat často
a na přesnosti parametrů té vlny mi taky nezáleží. Vyrábím zařízení,
které i když má přepěťovky, dokázalo už po bouřce vyhořet a určitě do
toho neprásklo přímo. Teď tady experimentuju s přepěťovkama (jiné
varistory, jiné uspořádání ...) a tak to potřebuju testovat - pustit do
toho impulz a koukat osciloskopem co kam proleze. Když se na tom
zařízení měřilo EMC, taky do toho pouštěli rázovou vlnu. Nepamatuju se
už jaký ta jejich vlna dokázala proud, ale vzhledem k těm přepěťovkám
nic moc. Já taky nedokážu těch 40KA co umí přepěťovka - ale nepotřebuju
zkoušet jestli to přežije, jen se podívat co kam proleze.
Anděl