ako na trojitu redundanciu vo VHDL?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Duben 10 19:54:16 CEST 2011

ja viem, dobra poznamka a som si toho vedomy. Nevravim ze sa mi obcas
nechce chodit do roboty.
Ked robis elektroniku tak relaxovat sa da len bez elektroniky, snazim sa
mat volny vikend minimalne raz za 2-3 tyzdne.
Bohuzial tento vikend je velmi pracovny, v LHC sa prechadza do novej
fazy prevadzky tak su problemy a treba sledovat takmer vsetko. Tento
tyzden som doma vypisany tak nechcem chodit do prace lebo je tam zima.
Riesim z domu a mam pocit ze mam v obyvacke take mensie riadiace centrum
medziplanetarnych letov :-)))