DX SKU57591

Neděle Duben 10 19:04:01 CEST 2011

Urcite dalo, ale prijde na to co od toho chcete a co tomu jste ochoten obetovat
- neni vyvedena sbernice,  na nejaky bezne pouzitelny konektor
- nejspis neni pro dane zarizeni linux ani navod jak snadlo neco
takoveho vytvorit

Sice to stoji 500Kc, ale mete za to procesor, pamet a dane preriferie,
dal to bude velky boj, tedy pokud okolo toho jiz neni nejaka komunita
a to asi neni.

Kdyz koupite mini2440 nebo micro2440 date za micro sice 2x  respektive
3x tolik za mini , ale mate sbernici vyvedebou na bezny konektor, mate
SDK pro WinCE, nekolik linuxu a komunitu s nadeji na nalezeni reseni
problemu. V neposledni rade 2440 ma 64MB RAM , nejspis vetsi Flash
atd.

Martin