cim spinat impulz 2,5KV 400A

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Duben 10 17:34:06 CEST 2011

no o tom ze to ma byt rychle a zadrmo v povodnom maile nebola rec :-)
Iskrisko som raz robil pocas mojej civilky. Chceli spinat vysoke napatie
do nejakeho plazmoveho udelatka. Urobilo sa to tak ze na staticky kotuc
namontovali 2 (4 alebo viac) elektrod a na rotacny kotuc dve rovnake
elektrody spojene dratom.
Iskra preskakovala podla rychlosti otacania kotuca.
b.