OT Kam nahlasit ukradene auto?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Duben 9 16:28:32 CEST 2011

Je téměř neuvěřitelné, že i přes stále vzrůstající krádeže aut není
možné ochránit auto aspoň jednoduchou úvahou, že při startování auta se
generuje spousta událostí. Jistě, je nejjednodušší spoléhat na někoho
jiného(jinou firmu), ale pak ať se tím zabývají pojišťovny, případně ten
někdo jiný.
Ostatně, IMHO jsem zvědavej, kam se profi zloději aut přeorientujou v
následujících x letech.
S pozdravem,
		Miloš Dašek