OT Kam nahlasit ukradene auto?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Duben 9 11:35:35 CEST 2011

Ano, muj pripad na me taky dela dojem predem vyhlidnuteho auta. Bylo v opravdu velmi peknem stavu a melo velmi hezkou vybavu. I na policii mi rikali, ze vzhledem k tomu, ze Renaulty se prilis nekradou, muselo auto byt spise vyjimecne.

Jakub Serych

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Karel Minarčík
Sent: Saturday, April 09, 2011 11:27 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Kam nahlasit ukradene auto?

V posledni dobe se zlodeji specializuji, auto je vyhlidnute predem. Dokonce jsem slyzel ze jsou takove najezdy, kdy v Praze pres jednu noc zmizely 3ks Jeep Wrangler.
To ze zlodej prijede na parkoviste a tam si nahodne auto vybere, to bych povazoval za malo caste. A s platakem se take auta docela kradou, nalozi ho a sup s nim pryc.
KM

2011/4/9 Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz<mailto:mr.death na ipq.cz>>
Odtahů až tolik asi nebude. Téměř vždy na parkovišti stojí podobné auto,
které tato zabezpečení mít nebude...