OT Excel

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Duben 9 08:12:13 CEST 2011

Zdravím,
  přešel jsem na LibreOffice, zdají se být trošku pružnější než OO.
  Kompatibilitu odhaduji na takových 80%. Záleží samozřejmě na "usage
patternu", každý otevírá trošku jiné soubory.
  Co jde obvykle bez potíží:
  - doc, někdy problémy s vodoznakem (background image, který má tendenci
dostat se do popředí a překrýt text)
  - xls (občas nadává na makra, ale pokud je dokument neobsahuje, většinou
bez potíží), někdy nutno změnit např. font nebo zvětšit/zmenšit buňku
  - ppt - někdy vypadá slide trochu jinak (jiný font, jiná barva či tvar
odrážky apod.), ale většinou to jde použít bez úprav.
  Co není ještě tak vychytané:
  - docx - občas spadne celý LO, případně kus dokumentu není vidět apod.
  - xlsx - dtto
  - pptx - někdy do správného tvaru slide leze původní template (takové to
First level, Second level atd.), který v MSO není vidět - dělají mi to hlavně
presentace ze schůzek LHC týmu :-), jinde jsem to nepozoroval.
  Podotýkám, že to provozuji pod Linuxem. Your mileage may vary.

  Zdraví Pavel.