OT Kam nahlasit ukradene auto?

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 8 23:47:52 CEST 2011

> Proto bych toto reseni chtel nahradit odpojenim servisniho konektoru, ktery IMHO pri kradezich ma pro zlodeje podstatny vyznam.

Podle mě stačí, když servisnímu konektoru "náhodně" proházíte přívody k
pinům (a samozřejmě si uděláte redukci zpět na původní stav pro případ
potřeby). Totéž lze aplikovat na konektor řídící jednotky (pochopitelně
včetně proházení pinů na ní).

Trošku složitější, ale na ten ksindl to bude fungovat (i když ustřelení
makovice na místě by bylo pochopitelně lepší a hlavně definitivní).

Neřeší to ovšem odtah. Je otázka, jaký podíl těch šmejdů ho používá.

---
Jirka