OT Kam nahlasit ukradene auto?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 8 21:40:22 CEST 2011

Jak už bylo napsáno, nosí si vlastní ŘJ. Taky bývá varianta, že přes
diagnostiku lze immo přesvědčit, že auto je v "nouzovém režimu" a lze ho
nastartovat bez něho. Minimálně u VAG koncernu to takto fungovalo a možná
ještě pořád funguje. Takže existovaly jednoúčelové krabičky, které se jenom
zapojí a v ŘJ immo přehodí kýžené hodnoty.
Takže v první řadě je pojistka, protože i když nenastartují, můžou auto
odtáhnout.
Potom bych volil nějaký skrytý vypínač, který nenápadně odpojí důležitou
věc.
A u GSM+GPS bych si dal bacha na jednu věc, rušička je standard (viz DX),
ale ještě můžou mít detektor pro GSM. Takže ví, že auto se snaží komunikovat
a rušičku tam nechají, než GSM deaktivují. Proto by asi nebylo na škodu, aby
se GSM zapínalo s nějakým opravdu velkým zpožděním. Netroufám si odhadnout
dobu, která je ještě únosná.
Nezbývá než popřát, aby se auto našlo. Pokud by bylo auto v Brně, zloději je
prý dávají do garáží v Líšni. Děsím se jenom dne, kdy mně ho tam taky
zaparkují...
Ještě mě napadlo, pokud auto nebylo majetkem bazaru, ale bylo pouze v
komisi, tak to mohl být i předchozí majitel. Při podpisu kupní smlouvy
pravděpodobně dostal celou vaši adresu. Další varianta je, že tam už nějaké
sledovací zařízení měl.