mikročerpadlo na vodu

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Duben 8 12:30:25 CEST 2011

Jak se tak dívám, tak moje zpráva dorazila v konfeře jen někomu.
Nakonec jsem situaci vyřešil tím malým campingovým čerpadlem "comet "co
navrhoval Jirka.
Sehnal jsem ho za 198kč, tak jsem si vzal rovnou dvě.
Ale rád bych se ještě zeptal, jaký solární panel mám vybrat.
Bude stačit třeba 12V/5W? Systém bude v provozu jen od jara do podzimu,
pak půjde baterie na nabíječku.
Nemá někdo nějaký typ na kvalitní panel za slušné peníze?

díky b.