Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Duben 8 11:52:50 CEST 2011

ja bych toto jeste uvedl rad na pravou miru...bohuzel jsem si nejak
zafixoval, ze civky pro DDS dodavala nekdo jiny (nemohu si stale
vzpomenout s kym jsem jednal - byla tam nejaka minimalni mnozstvi a
docela brutalni ceny) a proto vznikla narazka na oneman firmu

civky nakonec dodaval p.Kucera nekdy v 4/2006, ktery zajistil nakup na
vlastni triko a rozeslani kazdemu zajemci - coz mnohym vyresilo pomerne
problematicky sehnatelnou cast DDS

nic vic tim nezamyslim sdelit a ani nepredpokladam, ze je nutne to dal resit

Radek Vicek