Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 8 00:11:58 CEST 2011

Prrrrr.... ;-)

Najprv musi vlastne nastat konsenzus, ze CO sa vlastne ide robit. Povodny navrh bol len faceliftnut povodnu DDSku, ale potom padli pojmy ako "I/Q", "1GHz", "AD9910", naviac Dano spomenul akysi "monoliticky blok" namiesto vystupneho zosilnovaca a atenuatora, co neviem co je a co akosi zaniklo v sume. To mi znie ako dost zasadna prerabka, a spusta novej roboty.

Ak to tak je, tak by som sa este pridal s navrhom prerobit riadenie: od povodnej DDS preslo nieco casu a za tu istu cenu ako je ADuC mozeme mat ARM s niekolkonasobne vacsim vykonom, pamatami a periferiami ako je napr. USB, co moze dovolit potencialne robit psie kusky ako napr. pustat modulaciu z PC cez USB akoby sa prehravalo cez zvukovku. Ale berte to tak, ze som toto vsetko nepovedal nahlas, lebo to znie akoby som sa ponukal napisat ten firmware, lenze strkat hlavu do dvoch sluciek naraz tak to je holy nezmysel...

Kazdopadne je to momentalne na Danovi, aby si rozmyslel, ze teda co s tym; no a az potom sa mozeme dohadovat na nejakych podrobnostiach.

wek