OT Kam nahlasit ukradene auto?

Čtvrtek Duben 7 23:49:38 CEST 2011

Corl vam ho nekdo napojeny na bazar nebo puvodniho majitele, osobne
sazim na bazar a nejspis nebudete prvni, patral bych timto smerem. Je
to torochem moc velka
nahoda, ze vam auto ukradnou tak zahy po jeho koupeni. Je to celkem
bezna praktika zvlaste mezi bazarniky v Praze a na drsnem severu.
Od policie nic moc necekejte, pokud to umyslne nekryji, jsou neschopny.

Martin