Re: Re: Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 18:40:35 CEST 2011

Weku, ty bys do toho šel ? V tom případě bych měl zájem hnedka o 3 kusy, ale jen desky s DDS (nic dalšího jako zdroj a řídící deska apod mě nezajímá). Zájem mám jak o 1GHz verzi tak o I/Q verzi.

Fana Burian

P.S. Nevěřím vlastním očím ...