Hledam EZS ustrednu

Jan Peterka peterka256 na seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 16:08:47 CEST 2011

Ja myslim ze tohle by mela zvladnout snad kazda ustredna, krome
tech uplne nejlevnejsich typu Conrad, Jablotron apod.
Zkuste DSC, mi pripadaly do bytu vyhovujici, 8zonova ustredna
(deska se soucastkami) vysla kolem 2000,-. Maji i nejake zastoupeni v CZ,
servisni manualy ze kterych si udelate nejlepsi obrazek zaslou na pozadani.

-jp-