UPS: (bylo: Re: TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 7 15:15:34 CEST 2011

No to, ze ucinnost nabijeni s vyssim napetim klesa je vcelku jiste - u
klasickeho olova se uvadelo, ze nabiti poslednich cca 25% kapacity
spotrebuje temer tu samou energii jako nabiti predchozich 75%. Neni
duvod se domnivat ze u gelovek to bude vyrazne jine

ale to je jedno - proste jen jsem referoval, ze ty baterie v techto dvou
typech 5115 a 9120 drzely bezne 5-7 let (mely jsme jich stovky) a jako
bonbonek byla uzivatelska vymena za chodu - zadne kalibrovani v servisu

Radek Vicek