UPS: (bylo: Re: TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 7 14:35:52 CEST 2011

No to jsem psal, ze jsem byl skepticky, ale proste to funguje.

Ale take jsem nepsal ze by ta UPS to tlacila pres CC. Proste se dojde na
CV a tam se pocka - zrejme to funguje tak, ze baterie na horni hranici
napeti v rezimu CV ma vyrazne horsi ucinnost nabijeni a tudiz
neabsorbuje naboj - tudiz po nekolika cyklech CC/CV ta horsi baterie ty
dve ostatni dozene.

Seriove spojovani vice (cim vic tim hur) nez tech tri 12V baterii je
vzdycky problem (pri uzavrenych technologiich), protoze soucet rozdilu
vsech baterii povolenych hodnot Umin a Umax na jedne baterii je uz
likvidacni pro jednu spatnou baterii.

Radek Vicek