Komunikace big spot Skoda - radio

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Duben 7 14:31:50 CEST 2011

Problém je, že tyto rádia nepodporují ovládání na volantu, originální
navigaci v kufru, komunikaci po CANu a podobně. Výrobci to ví a podle toho
taky vypadají ceny, bohužel. :(
A to nemluvím o tom, že sehnat rádio, který bude mít stejný podsvícení jako
zbytek auta a nebude vypadat jak cirkus na výletě je téměř nemožná věc.