TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 7 13:04:11 CEST 2011

Jo je to tak. V tech co mam doma jsou dva nezavisle menice - na 230/36V
a pak zpatky z 36V/230V. Maji vyhodu, ze prez ne nemuze nic projit -
pokud se tedy totalne neslehnou trafa, ale zase to ma tu dan v te vyssi
spotrebe.

Ty Powerware 9120 http://www.42u.com/powerware-9120-ups.htm
co mam doma jsem vsechny opravoval (vracene jako oprava nerentabilni -
doma opraveno za 150Kc a 15 minut) - nezkoumal jsem komplet cele schema
(je to kus HW), ale je tam vlozeny jeste extra menic jen na
nabijeni/rizeni baterii - baterie na tom napeti mezi hlavnima menicema
jen plave - tusim oddelena nejakou mocnou diodou - tim je umozneno
cyklovani baterii. Odchazely kondy a nasledne i diody prave v tech
menicich co nabijeji baterie a dale kondy v menici pro ridici elektroniku.
I tak jsou to skvele UPSky navic uz primo s pripojkou na externi baterie
a sinus vystupem. Jo a maji i rezim line-interactive takze tim se da
vlastni spotreba trochu omezit. Muzu jen doporucit - baterie bezne drzi
5-6 let.

Radek Vicek