TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 7 10:59:02 CEST 2011

no to je ale jen jedna investice a nakonec jednorazova...

mam doma cca 5ks 1.5kW online UPSek - mohl bych tim pokryt prakticky
veskere haklive spotrebice a jeste pujcit sousedum ;-) - ale ona ta
UPSka sama o sobe zere 20-50W a zere je porad takze si spocitejte kolik
vas to stoji rocne

zatim to resim jednou UPS trvale v provozu, ktera pokryva spotrebu racku
a ted jsem na ni pripojil LCD TV a audio - tak kdyz vidim ze rack ma
spotrebu celej 140W tak je tech 20W zatracene hodne

Radek Vicek