Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Duben 7 10:28:23 CEST 2011

s tym suhlasim, ale sme presne u toho o com sme sa bavili pred nedavnom.
Ku konstrukcii treba kvalitny software ktory musi napisat dobry
programator a musi mat na to cas. To sa presne v case publikovania
konstrukcie stalo, ale prednedavnom tu Tomas rozdal svoju zbierku
hardware a tusim sa na bastlenie doma vyprdol :-) Cim nehovorim ze
neurobil dobre, ale dufam ze sa mi ho podari este ukecat na tie zmeny :-)
b.