Slaby prijem DCF

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Duben 6 00:38:43 CEST 2011

"nádražní hodiny", spíše vzhledem. Vím, které asi myslíte. Také mi jich pár
prošlo rukama.
Záleží na DCF strojku. Dnes jsou asi nejčastěji v prodeji hodiny, které si
po vložení baterie sami najedou na 12 hod včetně vteřinovky a čekají na
zachycení a vyhodnocení časového telegramu. Pak dojedou na správný čas. Je
to pohodlnější pro obsluhu než ty co se nastavují na poslední hodinu a
levnější pro výrobce než "dvoumotorové".
Asi před rokem je prodávali v Kauflandu za 124 Kč. Průměr 30 cm, stříbrný
okraj. Docela hezké.
No nekupte to za tu cenu :-)
Jindra Polívka

Proto jsem se ptal, jestli dnešní (nádražní hodiny - ty mé mají tak
38cm průměr :-) jsou už v něčem lepší a netřeba je štelovat na
poslední hodinu?