RE:Levny USB programator Xilinx vs chodi Parallel Cable III

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Duben 5 21:26:52 CEST 2011

Na druhou stranu s podporou v ISE lze kabel pouzit pri ladeni, pokud se nepletu, respektive jsem neco takoveho zahledl pri prolezani DS.
Kdyz jsme u tech ovladacu, jak je to u tohoto kabelu, existuji k tomu ovladace pro Win7 x64? http://www.xilinx.com/products/devkits/HW-USB-G.htm
nebo je podpora pro W7 x64 az u tohoto kabelu http://www.xilinx.com/products/devkits/HW-USB-II-G.htm ?

Cim dalsim se tyto kabely lisi, starsi nepodporuje Virtex 6, ale do techto vysin stejne nikda nezabrousim.
V udajich o firmware u obou kabelu se konci s ISE 10.1 , tise predpokladam, ze ISE 13 je podporovano stejnym fw.?

Ta cinska kopie je kopii platform cable I nebo II?
http://cgi.ebay.com/Xilinx-FPGA-CPLD-USB-download-Cable-JTAG-New-HW-Design-/200538724085?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb10a16f5

Dekuji

Jirka

>Ještě máte možnost použít levný JTAG adaptér s FT2232, vykašlat se na
podporu v ISE, vygenerovat SVF, XSVF nebo JEDEC soubor a čip
naprogramovat pomocí software 3.strany. Třeba urjtag, xc3sprog,
openocd... Já jsem se podobnou cestou vydal, protože mám 64-bit Linux a
zprovoznit na tom ovladače je hnus. A má to i tu výhodu, že pokud chcete
švába jen naprogramovat nemusíte celý ten moloch od Xilinxe vůbec
spouštět. Dokonce ho ani nemusíte mít v počítači.

Mrazík