OT: SnapNGo [Was: Vice pocitacu, jedna mys a klavesnice]

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Duben 5 21:07:29 CEST 2011

Zdravim,

> Z takovych "uchylaren" ted pouzivam aplikace SnapNgo pro Android telefony.
> Fotakem na telefonu se vyfoti soubor na obrazovce pocitace a ten se pak
> pres sit nahraje do telefonu. Na obou stranach je aplikace, ktera to
> zaridi, fotka slouzi jen k urceni cesty k souboru, aby to bylo jednoduche.
> Neznali uzivatele jsou z toho celkem mimo. :-)
>
> Petr Tosovsky

Netusite, jaky protokol to pouziva ? Docela bych to rad vyzkousel, ale jak
zjistuji, je na to potreba nejaky klient (nebo server ?) na tom PC a bohuzel
se mi nepodarilo dohledat verzi pro Linux. Pokud by slo o nejaky bezny ala
ftp/scp/smbfs/cokoliv, verim, ze by se to dalo snadno v Linuxu doscriptovat,
ale je-li to nejaky proprietar, pujde to asi tezko...

Zdravi Pavel.