OT: Vice pocitacu , jedna mys a klavesnice

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Úterý Duben 5 20:49:47 CEST 2011

To jsem delsi dobu pouzival, umi to prenaset i schranku. Myslim ale ze
jen texty, ne soubory. Skoda, ze to neresi nejak i prenos souboru, to by
byla parada.
Z takovych "uchylaren" ted pouzivam aplikace SnapNgo pro Android
telefony. Fotakem na telefonu se vyfoti soubor na obrazovce pocitace a
ten se pak pres sit nahraje do telefonu. Na obou stranach je aplikace,
ktera to zaridi, fotka slouzi jen k urceni cesty k souboru, aby to bylo
jednoduche. Neznali uzivatele jsou z toho celkem mimo. :-)

Petr Tosovsky