RE:TI/National

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Duben 5 09:47:53 CEST 2011

Ono se neni co divit, alespon z pohledu evropana.
National, delal radu zajimavych IC, zvlaste v oblasti DC/DC, ale absolutni vetsina z nich mela prakticky 0 dostupnost a
ty co se tu teoreticky prodavali se prodavali za ceny, ktere stejne vylucovali nejaky rozumny prodej, ci pouziti v novych konstrukcich.

Jirka

>Som zvedavy, kolko takychto kanibalskych akcii nas este v blizkej buducnosti caka...
Je vlastnikem TI jeste stale Raytheon?
Pokud ano tak mam cim dal vetsi problem, protoze davat vydelat zbrojnim
firmam je pro mne velike NE NE a tudiz pro mne Texas Instruments prestaly
existovat okamzikem koupe touhle "raketovou" firmou.

Zdravi Petr Kubac