Levny USB programator Xilinx vs chodi Parallel Cable III

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Duben 5 09:35:52 CEST 2011

Na ebay-i su USB-blastre na Altera chipy od $10, ale niesom si isty, co
tam je. Ak tam je FTDI 2232, tak vacsina programatorov aj na Xilinx co
sa da najst, je postavena okolo toho. Ale ake upravy by bolo treba, to
som neskumal. Mozno ziadne, mozno VID:PID, mozno spajkovat...

Jaro